Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 3

1
ISBN:0-07-048971-8
Autor(i):Guiltinan, Joseph P. ; Paul, Gordon W.
Naslov:Marketing management : strategies and programs / Joseph P. Guiltinan, Gordon W. Paul
Impresum:New York : McGraw-Hill , cop. 1994
Materijalni opis:XVI, 480str. : ilustr. u bojama ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija uz svako poglavlje. - Kazalao
Ključne riječi:marketing
UDK:3940
APA CC:3940
Signatura:3940
Inventarni broj:8968
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:542

2
ISSN:0350-154X
Autor:Vugrinec-Hitrec, Veronika
Naslov:Pojmovne odrednice iz marketing managementa
Matična publikacija:Revija za sociologiju : sociologijski tromjesečnik / [urednik Vjekoslav Afrić], God. 23(1992), br. 1-2, str. 51-64
Impresum:Zagreb : Sociološko društvo Hrvatske, 1992
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary
Sažetak:U ekonomskoj teoriji je marketing prisutan skoro već jedno stoljeće. Od tada do danas izredalo se oko desetak različitih škola mišljenja marketinga. Preobrazba marketinga iz ekonomske u višedisciplinarnu teoriju i praksu izvedena je unutar njega samog, sa željom da se održi na položaju jedne od ključnih poluga modernog managementa.
Ključne riječi:marketing * management * menadžment * marketing management * ekonomska teorija
UDK:339.1
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:390

3
ISBN:0-256-12576-7
Autor(i):Boyd, Jr., Harper W. ; Walker, Jr., Orville C. ; Larréché, Jean-Claude
Naslov:Marketing management : a strategic approach with a global orientation / Harper W. Boyd, Jr., Orville C. Walker, Jr., Jean-Claude Larréché
Izdanje:2nd ed.
Impresum:Chicago : Irwin , cop. 1995
Materijalni opis:555 str. : ilustr
Jezik:engleski
Napomena:Kazalo
Ključne riječi:marketing * management
UDK:159.9
APA CC:3640
Inventarni broj:9459
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:1521

Upit: UncontrolledTerms_swish=(marketing management )

login